Zapraszamy do lektury najnowszego numeru 47 (4/2020):
Michał Sołtysik
Topika w muzyce – definicje, historia, znaczenie
Joanna Solecka
Sonate per uno o due Cembali con il basso cifrato Bernardo Pasquiniego – błaha rozrywka czy kunsztowna szarada?
Ewa Chamczyk
Pojedynki dźwiękiem pisane. Pietro Antonio Locatelli versus Jean-Marie Leclair
Karol Rzepecki
Recepcja twórczości Józefa Wieniawskiego w świetle XIX-wiecznego piśmiennictwa – przegląd źródeł
Agata Czemerys
Historia zaklęta w dźwięki – weryzm historyczny w I Medici Ruggera Leoncavalla
Paulina Zgliniecka-Hojda
ahat ilī – siostra bogów Olgi Tokarczuk i Aleksandra Nowaka. Od powieści do operowego libretta
Karolina Dąbek
Metafora ruchu i jej urzeczywistnienie w muzyce przestrzennej XX wieku
Antonina Wiatr
Koncerty symfoniczne żydowskiej orkiestry w getcie łódzkim w czasie drugiej wojny światowej
Luiza Zapiór
Tradycje muzyczne Żydów aszkenazyjskich a Radical Jewish Culture: definicje i treści dawnej i współczesnej muzyki żydowskiej
Paulina Tworko
Fizjologia i ergonomia gry na fortepianie
WYDANIE DOSTĘPNE JEST TUTAJ.